Friday, March 16, 2007

son durum

yahu... evrim geldi van'dan izmir aktarmalı. dün gece kaan & olcaylar'da idik. olcay'ın enfes yemeklerinden yedik. olcay hariç hepimiz hastaydık. zuzu'nun da pek keyfi yoktu. hafta sonu da güzin ve hatice sultanlar geliyormuş. cümbüş var anlayacağınız. keşke benim annem de gelseydi. ama şimdi yunanistan'da geziyor kendisi.

bu arada ben hastayım. kimse inanmıyor ama sanırım mutfağı temizlediğim gece üşüttüm. sabah sabah gözümü açtığımda mutfakta bir böcekle karşılaşmak hiç de hoş değildi. eve not astım kimse bankoya yaklaşmasın tüm gün diye. akşam da her yeri kloraklı (klorak, çamaşır suyu demek) sular ile temizledim. sanırım su ile fazla oynadım. işte bu yüzden hasta olmuş olabilirim. klorağın kokusu ise ertesi akşama kadar elimden gitmedi. ıyyy...

peki ben niye anlattım tüm bunları? çünkü hasta olunca özel bir ilgi gösterilirdi bana küçükken. (çoğu çocuğa yapıldığı gibi)
1. calcium sandoz içerdim. yine içtim hatta suda erimesini izleyerek eğlendim.
2. dün bella bana muz verdi ama anamur muzu. bu da benim küçüklüğümden güzel bir anı.
3.berna da sabah sabah çokomel verdi bana. hani şu renkli kağıdını tırnağımızla düzelttiğimiz şey. gerçi üzerinde yeni nesil winnie var ama sorun değil.

işte ben de tüm bunlardan dolayı mutlu oldum.

No comments: