Monday, March 12, 2007

fotoğraf zamanı imiş

uzun zaman sonra tekrar polonezköy ve riva'ya gittim. bu defa güneş azdı, yeşil eksikti. okuldan birileri ile gitmek iyiydi. saatlerce dolaşmak güzeldi. herkesin yanında makine olması tesadüf değildi. ama tek dijital olmayan benim makinemdi :) he he... kumlara batmak zevkliydi. köpeklerden kaçmak komikti. geyik, dibine kadardı. çok güldüm. dalgalar köpük köpüktü. kayalar yosun yeşili. kumlar ıslak olmasaydı daha da bütünleşecektim doğayla. bu haftasonu karşıdaydım. tüm sokaklarından geçtim sanki. caddeye çıktım. sahile kondum. şekilden şekle girdim. aşağıda gördüğünüz gibi :) bu arada benim çektiğim denemeleri uzun zaman sonra görebileceksiniz. arkadaşların çektikleri denemeleri ise bir süre sonra walk alone'da bulacaksınız umarım.

No comments: