Wednesday, March 07, 2007

unutmuşum

bu sabah yolda gelirken zihnimi zorlamadım, kendisini serbest bıraktım. dün gece hayal gibi rüyalar gördüm, ofise gelip bana sabah sabah acele ile "aerosmith-crazy" dinlettirecek rüyalar.
bir başka rüyam ise bu geceye dair; sınıftayım, yüksek pencereli eski bir bina. masada ünlü bir yabancı rock yıldızı oturuyor, bir şeylere hazırlık yapıyor. bizi yazılı yapacakmış. masanın üstünde dev bir müzik sistemi var, sınav yaklaşınca onu son ses açıyor. sonra yan sınıflardan şikayet geliyor. adam da; asıl bizden sorumlu olan öğretmen onu bu konuda uyarınca kızıyor. bu arada ben de sınava penguen'den sorumlu olarak sadece derginin 5. sayfasını çalışmışım, insanlar "orta sayfada bir minik ek daha vardı, asıl onu çalışacaktın" diye beni çileden çıkarıyorlar. neyse sonra nasıl oldu anlamadım; rüyanın, bana sabah sabah şarkı dinlettiren kısmına geçiverdim. tek söylenecek şey ticari bir taksideydim ve kaçıp kovalama sahneleri başlamıştı bile.

No comments: