Saturday, March 31, 2007

cumartesi

süper bir gün. durgun, sakin, yumuşak. kendi halinde şarkıların dinleneceği, uyuyakalınacak, kıpırtısız ruh hali sergilenilecek bir gün. melankoliye kapılmış gidiyorum. nereye olduğunu biliyorum. bunu boğazıma düğümlenen o şey ne ise, işte tam orada biliyorum. iki saniye sonra her şeyden vazgeçebilirim. günümü değiştirebilirim. birilerini arar sevdiğim bir şeyler yaparım. ama bu şarkı ruhumdan kopmaz ki. çok güldüm dün gece. uzun zamandan beri bu kadar gülmemiştim. iyi geldi. sakinleştirdi. yok herhalde. bu kadar net ve açık olanı yok. görüyorum. duyuyorum. okuyorum. anlıyorum. algılıyorum ama tüm bunları istemiyorum. anlaşılmaz tek bir noktaya odaklanıyorum. bazen unutuyorum. bazen ilgilenmek istemiyorum. bazen üşeniyorum. güzel keyfim nasıl isterse. son olarak içimdeki ses haklı olduğumu söylüyor.

No comments: