Monday, September 18, 2006

ay ay unuttum...

dün gece songül'ün düğününe gidiyordum. şirin'i bekliyordum osmanbey mado'nun önünde. veee rumeli'den gelen kırmızı bir araba, harbiye yönüne giden bir diğer kırmızı arabaya çarpıp kaldırımda duran başka bir kırmızı arabaya vurarak durdu. neyse ki ciddi bir kaza değildi. ama ben bu sahneyi (kazanın gerçekleşme anını) izlemekten çok büyük bir keyif aldım. her şey bir noktada başladı ve bitti. her şey çok hızlı ve kısa bir sürede oldu ama sanki bana dakikalarca izlemişim gibi geldi o anı. düşünüyorum da çarpan arabanın gidiş yolu sağa doğru kıvrıldığı için kurtarmak için daha da sağa kırdı. eğer sola kırsaydı sanırım bu yazıyı yazamayabilirdim. ama bunu şu an düşünüyorum. o an hiçbir şekilde bu durum aklımın ucundan bile geçmemişti.

No comments: