Wednesday, September 13, 2006

günaydın insanlar

öncelikle şunu haber vereyim. şu ekranın sağındaki sidebar'da duran podcast'i unutun gitsin. yapamadık. ama elbet bir ara o da hallolacak. ben o zamana kadar, evde olduğum sürece, size minik playerlar ekleyeceğim sevdiklerimden. bana gelince halimden memnunum ama iyi değilim. atv'nin karşısındaki yokuştan ajansın sokağına inerken esen rüzgar ve mevcut havanın durumu (güneşli ama sıcak değil) bana bir teknede olduğumu hissettirdi. bunda; üzerimde basit ve hafif bir kıyafet olması, esen rüzgarın açık saçlarımın arasından geçmesi ve beni ürpertmesi ve nedense sırt çantamın etkisinin olduğunu düşünüyorum. peki ben ne yapıyorum? bilmiyorum. halimden memnunum ama lise hayallerimden uzağım. dünyanın öbür ucuna gitmek değil sorunum. biraz daha kafama göre takılmak. şehri seviyorum ama başıboş olmayı daha çok. son olarak da daha az uyuyup hiçbir şeye konsantre olamamaya başladım. kendimi sürekli başka bir şey düşünürken buluyorum. kafam karışık benim yaaa...

No comments: