Friday, September 01, 2006

bayanlaaar ve sevgili bay;

işte sizi daha da yazmaya teşvik edecek bir yorum "şehrin konukları" hakkında.
yine ummakla yetiniyorum "teşvik olmanız" konusunda.
en kötüsü ben kendim yazar, size de yayın yapar dururum birbiriniz hakkında.
ama ben herkese yetişemem ki... :)

demet'ten barış'a

http://downtown-ist.blogspot.com
macera yön değiştirdi ve blogger’da devam ediyor yoksa başlayamadı mı tam anlamıyla?
(bu da film fragmanı gibi olmuş :)
incelediğinde sen karar ver.
(gerektiğinde üşenmeden ve itina ile açıklama yapılır)


barış'tan demet'e

Güzel olmuş…
Blog olayının ruhunu yakalamışsın kesinlikle…
Sevdimmm… samimiyet samimiyet ve samimiyet… gerisi yalan..
Bloggerla ilgili bana her şeyi danışabilirsin.. Hiç alçakgönüllük yapmayacağım bloggerın içini dışını biliyorum.
Bloga yapmak istediğin eklentiler olursa sana yardımcı olurum...

Güzel güzelll... devam edin.. :)

No comments: