Thursday, September 14, 2006

to do list-2

1. kamera internette satışa çıkarılacak.
2. yurt dışına giden birilerine dijital fotoğraf mak. siparişi verilecek.
3. bu dünyadan göçmeden çevremdeki insanların mutlu olması için bir film çalışması yapılacak.
4. gençlik yıllarımda çiziktirdiğim karalamalar, mümkünse scan edilip blog kamuoyuna sunulacak.
5. cep telefonu alınacak. (anlayan anladı)
6. statusler yazılacak. off of kaderim bu raporlar benim. (tam öğrendiğim ve rahatça bu işi yaptığımda bu görev benden alınacak gibi bir his var içimde)
7. songül'ün düğününe gidilecek.
8. cep telefonundan fotoğraf aktarmak için herhangi bir aparat alınacak.
9. ben minik bir kedi istiyorum. sanırım kendi evim olunca bu da gerçek olacak.
10. galiba ben iflas edeceğim.

1 comment:

Anonymous said...

geyiğini yaparken kolaydı da, "cep telefonu alınacak" ibaresini görünce biraz ağır geldi. kolay olmayacak ama sonu iyi olacak demetim.(I hope so...)