Saturday, September 02, 2006

ding dang dong dikkat dikkat! belediye başkanlığından ilan!

sevgili konuklar! sayfayı açtığınızda sidebar'ı göremeyince lütfen telaşa kapılmayın ya da kapılın. öncelikle o bölümdeki bilgiler kaybolmadı sadece sayfanın aşağısına kaydı. zaten sidebar'da çok da fazla bir şey yoktu. zaten sorun da buradan çıktı. dedim kendi kendime: "yani bir yetkili olarak güzel beldemizin pek nadide konuklarına bir kıyağım olsun, bari yazılarını yazarken kulaklarının pası silinsin. şu sidebar'a bir i-pod ekleyeyim de isteyen dinlesin" dedim ama demez olaydım. tüyoyu aldığım arkadaşı can kulağı ile dinledim ya da dinlediğimi sanmışım her neyse not aldım, adresime mail yollattım veee işte sonuç: kaymış bir sayfa. aslında bu noktada kendime kızıyorum: keşke üniversitedeki bilgisayar dersinin html konusunu daha iyi dinleseymişim. düşünüyorum da her şeyi tam ve defalarca yaptım gibi geliyor. demek ki yapamamışım ama eminim çok minik bir noktayı atlıyorum. umudum (her zaman ki gibi) her şeyin düzeleceği yönünde. dediğim gibi umarım :( böhü böhü

No comments: