Sunday, September 17, 2006

ya ben çok yoruldum

yorgunum çünkü hala uyku düzenim yerinde değil. yorgunum çünkü evvelsi gün hayatımın en güzel günlerinden birini yaşadım. yorgunum çünkü bu aralar çok içtim. yorgunum çünkü yaşam devam ediyor. efendim özet özet geçiyorum. malum perşembe günü bellacığımızın doğum günü etkinlikleri ve rakı soframız. cuma günü strateji ekibinden çok ani gelen bir davet ile taksim. mercan, karavan, cambaz (eski) ve adını hatırlamadığım bir karaoke bar (bir ara yazacağım: klub-karaoke ) ve son olarak pehlivan (çorba krizi için). cumartesi beşiktaş, kadıköy, bahariye, moda, beşiktaş "kazan", asmalımescit "yakup", tophane. veee son olarak da pazar, temizlik+katılınması gereken bir evlilik töreni. her gün daha da azalan uyku saatleri (bir önceki gün sadece 4 saat uyuyabildim) sonuç; haftaya yine hoşaf gibi başlıyorum. güzel güne gelince çok uzun süreden beri bir arada ve başbaşa olamamıştık sizinle. gerçi özgür ve ester yoktular ama bu buluşma sağlam doping oldu bana. ama galiba ben eğlenirken sonuna kadar devam edenlerdenim, durduğum anda da yıkılanlardan. ya hep ya hiç diyelim :) aaa bir de fotoğraflarla başım hoş bu aralar; cuma gecesi fotoğrafları, ulaşlardan gelen fotoğraflar, Ada fotoğrafları... başka bir sonuç: haftaya hoşaflığımın dışında; hasta ve yaralı başlıyorum. eğleneceğim diye ıslak kafa ile vapura binen ben, tramvayda fotoğraf çekilen ben, topuklu pabuç ile düğüne giderken metroya binen ben; şimdi bir boğaz ağrısına, çizilmiş bir parmağa ve su toplamış bir ayağa sahibim. neyse ki o kadar içmeye midem tepki vermedi henüz. yoksa ateşim de mi çıkmaya başladı şimdi :(

No comments: