Wednesday, September 20, 2006

bak neler oldu...

evrimcim, yolculuk insanı duygusal yapan çok özellikli bir etkinliktir ve ruh halinde buna müsaitse daha da etkili olur. yolculuklar düşünmek için ideal zamanlardır. bu arada beni de bilirsin bayılırım bu aksiyona. en sevdiğim 2 etkinlikten biridir. diğeri ne mi? yemek yemek tabiki. yolculuk ne kadar duygusallaştırırsa beni, zevkle yenen bir yemek de bir o kadar neşelendirir :) tabi yemeğin zevkle yenebilmesi için çeşitli etkenler gerekli yolculukta olduğu gibi. mesela kalabalık ve sevdiğin insanlarla dolu bir sofra ya da özenle yaptığın ve tarifini kafandan salladığın yemekler gibi. hayalini kurduğum en önemli şeylerden biri, evimin terasında sevdiğim insanlara kurduğum sofra. ve hep beraber, bol sohbet ve alkolle devam eden, saatlerce sürecek olan, kendi yaptığım yemekleri ikram edeceğim bir ziyafet diyelim. (bella'nın fenerlerini unutmuş değilim) bu comment çok uzun oldu. en iyisi ben bunu postalayayım doğru düzgün bloga. bu arada sen ne demiştin? ya da ben nereden girdim bu konuya yaaa...

No comments: