Thursday, September 21, 2006

önce yazının altındaki player'ı açın, sonra yavaş yavaş okuyun yazımı

güzel bir gün. sabah daha iyi kalktım, sanırım iyileşmeye başladım :) camdan sokağa baktım. hava berraktı. güneş ışıldıyordu. yağmur yağmış dün gece. dallarda yapraklarda damlacıklar vardı. sanki başka bir dünyadaymışım gibi geldi. hani bazı filmlerde olur ya tek bir sıkıntının bile olmadığı yerler; ama sonra gün içinde olaylar boka sarar, insanlık için büyük bir tehlike oluşur. işte o günlerin sabahları kadar güzel bir sabahtı. sonra yağmur yağdı öğleden önce. koşa koşa ajansın bahçesindeki çardağın altına gittim. hasta olduğum için yağmurun altında durmadım ama ellerimi uzattım, çocukken camdan uzattığım gibi çığlık çığlığa :) deli gibi doldurdu yağmur avuçlarımı. sanırım bir aralar yakalandığım yaşama doyamama hastalığım nüksetti bu aralar. yenileniyorum, büyüyorum, ara vermeyi ve nefes almayı seviyorum.

No comments: