Tuesday, September 26, 2006

"kadınların eline verilmemesi gereken şeyler" miş? siz yoksunuz ya ben de liste ile yazışırım

1-Direksiyon ( çarpışan arabalar dahil) abartmaya gerek yok ama haksız da sayılmaz2-Kredi kartı - ne alaka diyemeyeceğim m&s'de çalışırken bunlardan çok gördüm
3-Televizyon kumandası - bize göre de erkekler için geçerli
4-Rüya tabirleri kitabı - komik olabilir ama5-Şirket hisselerinin %51'i - bunu da erkekler düşünsün6-Harita (hedeften daha fazla uzaklaşmak istemiyorsanız) - bana haksızlık ediyor ama bu liste
7-Üçüncü kadeh - halt etmiş8-Buz kıracağı - tehlikeli olabilir tabi
9-İngiliz anahtarı - hiçbir fikrim yok
10-Başbakanlık koltuğu - insanına göre değişir diyeceğim ama tek kadın başbakanı da gördük. yok yok insanına göre değişir de kararlıyım, diğer başbakanları da gördük ne de olsa
11-Koz - her zaman lazım12-Telefon - bu konuda sesim çıkmaz, tanıdığım çok sağlam örnekler mevcut13-Pusula (kılavuzu karga olanın...) evet evet benim yön duygularımı küçümsüyor ama hata ediyor bu liste
14-Kalem - kağıdımın partneri, onlarsız olmaz15-İnsiyatif - kadınına göre değişir16-Hesap makinesi (kullanacaklarını pek sanmıyoruz) - ya buna yorum bulamadım17-Uçurtma (ya tele takarlar ya yere çakarlar) niyemiş ben yapabilirim. yani. ııı sanırım
18-Ayna - vazgeçemeyeceğim şeylerden biri. ayna ayna, söyle bana... hi ho ha19-Nargile ("Tankut bunu üflüyo muydum, yoksa çekiyo muydum" ?!!?!) tankut da kim :)20-Pipo - sevdiğim birini hatırlatıyor kokusu21-Ahmet Altan kitapları - neyse ki hiç ilgimi çekmedi
22-Kelepçe - o kadar da diil artık23-Kırbaç - dikkatli olmak da fayda var sanırım24-Çekirdek ? niye ki ? e tamam anlamadım ne gülüyorsunuz?25-Bilardo ıstakası - denemek istiyoruuum, kim öğretecek bakalım?26-Fala hazır kahve fincanı - ama çok eğlenceli, hele de olcay bakınca
27-Olta (allah muhafaza) - haklı olabilir, hep aklıma "ah mary vah mary" geliyor bu konu açılınca28-Zeka sorusu (hem cevabı bulamazlar hem de bulcam diye inat ederler) bööö!!!29-Eski sevgiliyle çekilmiş resimler :( ayrılır ayrılmaz yok edilmeleri taraftarıyım
30-Brad Pitt posteri :) istiyorum istiyorum istiyorum

No comments: